Siła reklamy tradycyjnej

Coraz więcej firm kieruje swoją komunikację w stronę zasobów internetowych. Strony w mediach społecznościowych czy spoty umieszczane na YouTubie są o wiele tańszą formą promocji, niż ich klasyczne odpowiedniki. Mimo takich uwarunkowań reklama tradycyjna nadal wiedzie prym zarówno w skuteczności jak i możliwości trafienia do odpowiednich odbiorców.

Sponsoring

Mimo, że sponsoring jest zaliczany do nowych metod reklamy to jego korzenie sięgają tak zamierzchłych czasów, że bardziej pasuje do nich określenie reklama tradycyjna. Budowanie swojego wizerunku poprzez wspieranie innych jest nadal równie popularne, jak w średniowieczu czy starożytnym Rzymie. Kiedy przyjrzymy się wydarzeniom kulturalnym czy nawet konferencjom naukowym, zauważymy jak wiele z nich funkcjonuje w oparciu o pomoc finansową innych firm. Taka działalność pozwala firmom na reklamowanie się w czasie danego wydarzenia na tak popularnych rollupach czy ulotkach reklamowych. Symbole sponsorów widnieją na plakatach, stronach internetowych a nawet koszulkach organizatorów. Ułatwia to przeniesienie pozytywnych wrażeń związanych z danym wydarzeniem na opinie o danej firmie.

Banery, billboardy i citylighty

Rozwieszanie klasycznych ogłoszeń powoli odchodzi do lamusa. Teraz przedsiębiorcy aby zaistnieć w przestrzeni miejskiej inwestują w o wiele bardziej wytrzymałe i widoczne banery. Mogą je rozwieszać przy siedzibie swojej firmy, jak i w miejscach gdzie pojawiają się ich klienci. Takie działania podejmują głównie właściciele małych czy średnich firm. Za to duże przedsiębiorstwa oraz korporacje wykorzystują raczej billboardy czy coraz popularniejsze citylighty. Posiadając większy budżet można nimi dotrzeć do większego grona potencjalnych klientów. Taka forma reklamy może jednak sprawić, że nie zawsze trafimy z danym przekazem do najbardziej interesującego nas segmentu. Uznaje się to za swego rodzaju wadę tej formy reklamy, ale nie aż tak znaczącą, żeby całkowicie rezygnować z tych form promocji.

Sposobów na promowanie swojej działalności jest wiele. Na rynku reklamowym ciągle zachodzą nowości i wprowadzane są innowacje. A wszystko po to, żeby przyciągnąć klientów do naszych sklepów. I wbrew pozorom to reklama tradycyjna odnosi w tej kwestii największe sukcesy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *