Sponsoring wydarzeń a promowanie firmy – zaistniej na targach

Wspieranie własnego wizerunku może przyjmować wiele form. Niektórzy inwestują w roznoszenie ulotek a inni w profile w mediach społecznościowych. Jednym z dość popularnych form promocji jest współpracowanie lub pojawianie się na różnego rodzaju wydarzeniach. Tego typu marketing zyskuje coraz więcej zwolenników. Jednak podejmowanie takich działań wymaga doświadczenia i odpowiedniego zasobu wiedzy.

Co można zyskać dzięki event marketingu? Zalety pojawiania się na wydarzeniach

Będąc sponsorem wydarzeń możemy poprawić wizerunek przedsiębiorstwa. Przede wszystkim zachodzi tutaj zjawisko transferu wizerunku. Polega to na przenoszeniu wartości reprezentowanych przez wydarzenie na sponsora. Jest to bardzo przydatne, jeśli chcemy wzmocnić postrzeganie naszej firmy w wybranych aspektach, np. nowoczesność, przyjazność czy wspieranie lokalnych inicjatyw. To nie są jedyne zalety. Jako sponsor mamy możliwość wystawienia materiałów typu rollup, ścianki wystawiennicze czy foldery. Dodatkowo logo spółki pojawia się na wszelkich plakatach promocyjnych wydarzenia. W ten sposób możemy w prosty sposób zyskać ekspozycję w mediach bez większego wysiłku.

Stanowisko na targach

Jeśli nie posiadamy wolnych funduszy na zostanie sponsorem to nie oznacza, że nie możemy nadal skorzystać z wydarzeń. Każde wydarzenie związane z naszą branżą powinno być dla nas pretekstem do pojawienia się na nim. Targi, konferencje czy inne tego typu eventy są dla każdej firmy sposobami na wzmocnienie swojego wizerunku. Wystawienie swojego stoiska pozwala nie tylko na zapoznanie się z konkurencją, ale także na przyciągnięcie nowych klientów. Takie stanowisko powinno mieć ścianki wystawiennicze lub inne materiały promocyjne. Z pewnością znajdują się one w każdej firmie. Tego typu wydarzenia to idealna okazja, by je wykorzystać.

Wspieranie wizerunku przedsiębiorstwa podczas wydarzeń może być bardzo korzystne. Dzięki temu docieramy do większych grup ludzi, pojawiamy się w różnych mediach i nawiązujemy bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami. Przy odpowiednim zarządzaniu przekształci się to we wzrost zysków spółki.

One Comment on “Sponsoring wydarzeń a promowanie firmy – zaistniej na targach”

  1. Byłam ostatnio na takim fajnym wydarzeniu w Łodzi. Byli tam celebryci, influencerzy i bardzo wiele stoisk różnorakich firm – to była świetna zabawa!

Skomentuj Sara Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *