Widoczna reklama

Widoczna reklama to taka, którą nie tylko widać na przysłowiowy kilometr, ale taka, która jest przede wszystkim czytelna i przejrzysta. Obecnie istnieje wiele form reklamy wizualnej, choć najczęściej słowo reklama kojarzymy ze spotami prezentowanymi w telewizji czy innych mediach.

Kasetony podświetlane litery przestrzenne

Cechą dobrej reklamy wizualnej jest przede wszystkim dostępność. Jak wiele zależy od miejsca, gdzie umieścimy naszą reklamę mogą potwierdzić różni specjaliści od marketingu, a także my – użytkownicy przestrzeni miejskiej. Jednym z najpopularniejszych sposobów na reklamę jest wykorzystanie różnego rodzaju kasetonów. Istnieją kasetony podświetlane, kasetony tłoczone, eliptyczne – to tylko kilka przytoczonych rodzajów kasetonów reklamowych. Zwykle mają formę reklamy świetlnej w postaci trójwymiarowego loga z hasłem reklamowym. Często od ich wielkości, koloru, kształtu zależy, czy ktoś zauważy i zwróci uwagę na taką formę prezentacji naszej firmy czy też przejdzie obojętnie. Pomysłowość dotyczy także projektowania i montażu liter przestrzennych. Często jest sposobem na przykucie uwagi potencjalnego klienta, ale przede wszystkim na budowanie marki, utożsamienie się z nią poprzez zastosowanie odpowiedniego wzoru, logotypu, charakterystycznej formy kojarzącej się z daną marką.

Jak odbieramy reklamy świetlne?

Reklamy świetlne to często „dodatkowe latarnie” miast. Często świecą bardziej niż miejskie oświetlenie, zwracając na siebie uwagę. Kojarzymy przepełnione ulice Nowego Yorku z wypełnionymi, piętrzącymi się kolorowymi reklamami w postaci podświetlonych kasetonów.

Reklama świetlna, stojaki reklamowe mają za zadanie działać na naszą pamięć i skojarzenia. Jeśli są prawidłowo zaprojektowane i zaprezentowane -spełniają swoją rolę. Często osoby kojarzą podświetlone litery z konkretnymi markami. Z jednej strony reklamy świetlne trafiają do potencjalnych odbiorców, z drugiej zaś strony bywają nużące i monotonne. Kluczem do sukcesu jest wybranie takiej formy reklamy świetlnej, która nie przytłacza a zachęca do skorzystania z danej usługi czy odwiedzenia danego miejsca. Warto także pamiętać o wyborze właściwego miejsca na ekspozycję.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *